Nieuwsoverzicht
17 december 2021 Wetten rondom gedwongen zorg in praktijk lastig toepasbaar
Zowel de Wet verplichte geestelijke gezondheidszorg (Wvggz) als de Wet zorg en dwang (Wzd), ingevoerd per januari 2020, hebben bel Lees verder »
01 december 2021 Vacature klachtenfunctionaris bij MMC in Eindhoven
Ben je een ervaren, daadkrachtige en empathische klachtenfunctionaris met een frisse blik? En ben je op zoek naar een uitdagende b Lees verder »
25 november 2021 Vacature klachtenfunctionaris bij Dokterswacht Friesland
Gemiddeld 8-12 uur per week Dokterswacht Friesland is op zoek naar een klachtenfunctionaris, die een positieve bijdrage levert a Lees verder »
02 november 2021 Vacature klachtenfunctionaris bij ETZ in Tilburg
De afdeling Juridische zaken heeft per 1 februari 2022 een vacature voor een Klachtenfunctionaris voor 24 uur per week. Jouw u Lees verder »
28 oktober 2021 Kennis- en ervaringscongres 18 november 2021
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) en De Geschillencommissie organiseren op donderdag 18 november een kennisc Lees verder »
28 oktober 2021 Vacature klachtenfunctionaris bij Icare
Icare (VVT) is op zoek naar een onafhankelijke klachtenfunctionaris voor het werkgebied Drenthe, stad Groningen, IJsselstreek, Fle Lees verder »
25 oktober 2021 Jaarverslag tuchtklachtfunctionarissen 2020
Bekijk hier het Jaarverslag tuchtklachtfunctionarissen van 2020. Jaarverslag tuchtklachtfunctionarissen 2020 Lees verder »
30 september 2021 Vacature klachtenfunctionaris bij Quasir
Heb je ervaring als klachtenfunctionaris in de zorg of het sociaal domein en weet jij als geen ander hoe je twee partijen weer bij Lees verder »
23 september 2021 Vacature klachtenfunctionaris bij MET ggz in Zuid Limburg
Locatie: Limburg Zuid, regio Echt – Maastricht Heb jij een groot empathisch vermogen en ben je in staat om op te treden als Lees verder »
16 augustus 2021 Vacature klachtenfunctionaris bij Amsterdam UMC
Ben jij de klachtenbemiddelaar die complexe klachten op een doortastende en empathische manier gaat afhandelen? Wat ga je doen A Lees verder »
05 augustus 2021 Geslaagd webinar ‘Evaluatie van Wet klachten en geschillen in de zorg’
Op 8 juli 2021 organiseerden het Nivel en de UvA een succesvol webinar over de evaluatie van de Wet klachten en geschillen in de z Lees verder »
05 augustus 2021 Effectief omgaan met complex klaaggedrag volgens de Nationale ombudsman
Hoe kun je als klachtbehandelaar goed omgaan met complex klaaggedrag? Een van de specialisten bij de Nationale ombudsman op dit ge Lees verder »
04 augustus 2021 Vacature klachtenfunctionaris bij Reinier de Graaf ziekenhuis in Delft
Klachtenfunctionaris “Als klachtenfunctionaris heb je enerzijds een autonome rol. Anderzijds sta je met iedereen binnen de o Lees verder »
06 juli 2021 Publicatie resultaten pilot casemanagement bij medische incidenten
Fonds Slachtofferhulp heeft deze week de resultaten van een tweejarige pilot casemanagement medische incidenten gepubliceerd. D Lees verder »
06 juli 2021 Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) per 1 juli 2021 gewijzigd
Op 1 juli 2021 wijzigt de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Het doel daarvan is de financiële beheersing van de Lees verder »
23 juni 2021 Webinar over evaluatie Wkkgz op 8 juli 2021
Op donderdag 8 juli organiseren het Nivel en de Universiteit van Amsterdam een webinar, naar aanleiding van de evaluatie van de We Lees verder »
17 juni 2021 Vacature Klachtenfunctionaris bij CBKZ
Wegens uitbreiding van onze activiteiten zoeken we een ervaren klachtenfunctionaris die bij wil dragen aan de verdere ontwikkeling Lees verder »
20 april 2021 Terugblik ALV en webinars VKIG 9 april 2021
De VKIG kan terugkijken op een geslaagde online ALV met in de ochtend uitleg van Desirée Kroon van Registerplein. Het middagprogr Lees verder »
01 april 2021 Nieuwsflits maart 2021
Dit vindt u in deze Nieuwsflits: – Uitnodiging ALV op 9 april 2021 – Info over registratie klachtenfunctionarissen Lees verder »
16 maart 2021 Vacature klachtenfunctionaris in Groningen en Friesland
Vanwege uitbreiding van en toekomstige mutaties binnen onze klantenportefeuille komt Quasir graag in gesprek met ervaren klachtenf Lees verder »